Nietypowa recytacja…

Oglądając sobotnie „Mam talent” uśmiałam się do łez.
Pojawiła się w nim pewna nietypowa postać, która podbiła serca całej publiczności, w tym także i moje.
Nie sądziłam, że ktoś tak młody – bo mający zaledwie 3 latka – potrafi wyrecytować dobrze nam znaną „Inwokację”. Przecież zapamiętanie całego tekstu sprawia problem niejednemu licealiście!
Nie mogłam wyjść z podziwu, słuchając tej niezwykłej recytacji, nie mówiąc już o oderwaniu oczu od ekranu.
Zresztą, tego nie da się opisać, zobaczcie sami 🙂

http://mamtalent.tvn.pl/wideo,1912,v/najmlodszy-na-swiecie-uczestnik-mam-talent-doprowadzil-jury-do-lez,1337134.html

M.F

2 komentarze

Filed under Bez kategorii

2 responses to “Nietypowa recytacja…

  1. az

    Super! Marta, podaj link do tej strony TVN

Skomentuj

